- Ниво на предоставяне на административни услуги по електронен път - ТРЕТО
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Заявяването на електронни административни услуги се извършва през Единния портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ на адрес: https://egov.bg
За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:
1. Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП).
2. Притежавате профил в Системата за сигурно електронно връчване.
3. Имате инсталирана програма Acrobat Reader (http://www.get.adobe.com/reader/).
Информация за статуса на Вашата преписка можете да получите чрез свързване със служител в Центъра за административно обслужване на телефон 07133/4872 или да изпратите запитване на имейл адрес delovodstvo@pravets.bg.
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
по банкова сметка:
IBAN: BG64UBBS88888492874500
BIC: UBBSBGSF
Банка: ОББ АД
Информация за кодове за вид плащане за сметки можете да намерите ТУК