Категории

Откриване на процедура за определяне на съдебни заседатели при Районен съд - Ботевград

05 Август 2024 Източник: Община Правец видяна 149 /
Откриване на процедура за определяне на съдебни заседатели при Районен съд - Ботевград

Общински съвет – Правец открива процедура за определяне на съдебни заседатели при Районен съд - Ботевград и утвърждава следните условия, ред и правила за нейното провеждане:
1. Кандидати за съдебни заседатели могат да бъдат дееспособни български граждани, които отговарят на следните условия:
-    възраст от 21 до 68 години;
-    имат настоящ адрес в община Правец, която попада в рамките на съдебния район на Районен съд - Ботевград;
-    имат завършено най-малко средно образование;
-    не са осъждани за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията;
-    да не страдат от психически заболявалия;
-    да не са съдебни заседатели в друг съд;
-    да не са общински съветници от съдебния район на Районен съд - Ботевград;
-    да не участват в ръководството на политическа партия, коалиция или организация с политически цели;
-    да не работят в съд, прокуратура, следствени органи, Министерството на вътрешните работи или в други органи от системата за национална сигурност, намиращи се в съдебния район на Районен съд - Ботевград;
-    да не е избиран за съдебен заседател повече от два последователни мандата към същия съд.

2. В срок до 16.08.2024 г., кандидатите за съдебни заседатели в Районен съд - Ботевград, подават в деловодството на Общински съвет - Правец следните документи:
-    заявление за участие в процедура по подбор на съдебни заседатели,(приложение №1)
-    декларация за липса на обстоятелства по чл.67, ал.3 от ЗСВ, (приложение №2);
-    декларация за съответствие с изискването на чл.69, ал.2 от ЗСВ, (приложение №3);
-    писмено съгласие по чл.68, ал.3, т.7 от ЗСВ (приложение №4);
-    данни за лицата по чл.68, ал.3, т.5 от ЗСВ (приложение №5).
-    подробна автобиография, подписана от кандидата;
-    нотариално заверено копие от диплома за завършено образование;
-    медицинско удостоверение, че лицето не страда от психическо заболяване;
-    данни за контакт на две лица, към които общинските съвети да се обръщат за препоръки;
-    мотивационно писмо;
-    документ за извършена проверка по реда на Закона за достъп и разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия, ако са родени преди 16 юли 1973 г.

Заявленията се подават лично до Общински съвет – Правец в срок до 16.08.2024 г. включително, всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа в Центъра за административно обслужване на Община Правец.


Списък от файлове

  • Приложение №5 - данни за контакт с 2 лицаСвали файл
  • Приложение №4 - писмено съгласиеСвали файл
  • Приложение №3 - декларация по чл.69, ал.2 от ЗСВСвали файл
  • Приложение №2 - декларация за липса на обстоятелстваСвали файл
  • Приложение №1 - Заявление по наредба №7Свали файл

Анкета

Харесва ли ви новата визия на сайта?